fredag 17 juni 2011

Avslutning för tjejerna.....................

I onsdags var det sommar avslutning för Fanny och Meja. Här är det avslutning för 3 skolor samtidigt 6-års tom 9:an. Har man flera barn så kan man vara med på allas, det är toppen.

I år kom farmor Siv till oss och hon hade med kusin Moa och tjejerna visste inte att Moa skulle komma de blev så himla glada för detta.

Det är 1:e klassarna som bär flaggorna så det fick Meja göra i år. Det är alltid lite speciellt.

Sedan går alla till respektive skolor och tackar sina lärare. Jag och Moa följde med Fanny och Thomas och Siv följde med Meja.

Sedan gick vi hem och käkade min egen gjorda jordgubbs tårta, den fick faktiskt mkt beröm. Jag tyckte oxå att den var riktigt god.
Sedan grillade vi lite senare och det är oxå alltid gott.

Siv hon tog tåget hem på kvällen Moa skulle också åka hem men hon ville stanna kvar och det fick hon givetvis. Tina och "Robban" kommer och hämtar henne i helgen.

Här kommer lite bildbevis hur vi hade det.
Må gott kram från mig.

















2 kommentarer:

  1. Fina bilder. Känns konstigt att jag inte var med i år, kunde inte vara ledig. Kram Gisela

    SvaraRadera
  2. Hej Gisela!
    Ja det är mysigt med avslutningar men det går ju flera tåg...Va kul det ska bli med midsommar. Vi ses kram kram

    SvaraRadera