söndag 19 juni 2011

Lördags mys med Carro....

Igår åkte jag in till Götet och träffade min bästa kompis, hon är nästan som min syster. Fatta att vi har känt varandra i 27 år ja man är ju inte pur ung längre fast det känns så...

Vi shoppade lite först men sedan gick vi och käkade och snackade i massor av timmar. Vi kan snacka om allting det är mkt roliga saker men även sorgliga/tråkiga saker vi pratade om.

Vi käkade riktigt god mat, det var väldigt fräscht och även bra priser.
Carro käkade lasagne och jag åt tortellini(stavas det så?) fyllda med spenat och ngn sås av pesto och mozzarella ost slurp va gott det var.

Givetvis så avslutade vi med caffelatte och vanligt kaffe.

Tack för att du finns Caroline du är en riktig pärla och du betyder mkt för mig.
Vi ses snart igen eller hur!!!!!!!

Ha nu en bra vecka allihopa kram från "Nettan"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar