fredag 10 juni 2011

Underbara fredag....

Nu är det mkt fotboll varje helg men det är ju så himla kul. Jag är glad att Meja tycker det är kul. Förra helgen var vi på en cup. Vi hade en helt underbar dag strålande sol och 25 grader.
Tjejerna var så otroligt duktiga. De har utvecklat massor på kort tid.
Meja gjorde sitt första mål och hon sken ikapp med solen och det gjorde hennes föräldrar på kanten oxå.

Nu i helgen blir det fotboll både lördag och söndag.

Idag har jag varit ledig det är riktigt lyxigt:
Sovmorgon:
Lånååång dusch:
Sen frukost:
Städat å fixat:
Svarat på mejl:
Underbar cykeltur:
Hämtat Meja och kompisen Emelie:
Varit social med mina grannar:

Nu har Thomas kommit hem och han har varit och köpt färska räkor. Det blir smaskigt värre.

Sedan har jag hyrt en film Kings Speech. Jag har väntat på denna film länge, hoppas jag ej blir besviken.

CARPE DIEM på er.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar