lördag 12 mars 2011

Inga större planer...................

Meja har varit sjuk i veckan och de senaste 3 helgerna har vi haft folk här så denna helg softar vi lite.

Igår var det disco för tjejerna de har pratat om detta hur länge som helst. Detta var Mejas 1:a disco fatta va stort. Kompisen Alice var oxå med.

Innan de kom iväg så fixades det för fulla muggar, jag vet inte hur länge vi höll på.
Det var hår, örhängen och kläder osv. Men iväg kom de och det hade så himla kul.

Helt plötsligt var jag och Thomas själva det hör inte till vanligheterna.
Vi käkade räkor och drack vin det var riktigt mysigt.

Idag har jag kollat på både alpint och VM i skidskytte. Jag älskar att kolla på vinter sporter.

Ikväll ska vi käka lite gott och givetvis kolla på melodifestivalen. Det är riktigt många bra låtar med i år. Men jag är ju lite svag för lammkött.... så jag håller nog på Danny och Erik Saade. Men en låt som blir bättre och bättre är Oh my god med The Moniker.
Den som jag tyckte nästan bäst om gick inte ens vidare Christian Walz Like Suicide.

Hoppas ni alla har det bra och får en mysig Lördag Kram från mig.


Jag och Gisela köpte snygga halsband till dem eller hur.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar