söndag 6 mars 2011

Ännu en underbar helg........

Men helgerna går rasande fort.

I fredags åkte jag och min kompis Gisela till Ullared. Vi hade en kanon dag, det har aldrig varit så lite folk riktigt behagligt. Hittade massor av roliga saker bla mkt heminredning. Vi avslutade dagen med att gå och käka god thai mat.

Sedan kollade vi på Lets dance och min favorit FIGGE åkte ut, det var himla trist.

Igår var våra grannar fam S. här på grill party. Vi grillade fläskytterfile, kyckling och halloumi och till detta hasselbackspotatis och sallad. Till efterätt kladdkaka med grädde. Det var hur gott som helst.

Sedan gällde melodifestivalen och så avslutade vi med att spela på spåret. Vi hade en jätte mysig kväll tycker jag.


Jeanette, Magnus och Wilma.

Fanny Banny.

Meja som inte vill vara med på bild.

Så här fin var Meja när vi hämtade henne från skolan i fredags.











Ha nu en härlig vecka för det hoppas jag att jag får.
Imorgon ska jag vaccinera barn ska bli kul.

Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar