fredag 18 mars 2011

Underbart med Fredag.................

Idag satt jag och såg på Efter Tio med Malou. Carola var där och det var en fantastisk intervju. Hon berättade om sina föräldrar som hon förlorat och hur hon har hanterat detta.

Jag miste min underbara pappa -97 han blev bara 67 år. Kan inte fatta att det var 14 år sedan.
Men det som är tråkigast/jobbigaste är att han aldrig hann träffa Thomas och mina barn.
Men givetvis pratar jag mkt om honom.

Jag har en bild i hallen på pappa. Meja har alltid visat sina kompisar sin morfar och sagt att han är i himmlen.

I skolan denna vecka skulle de rita ngt som betydde mkt för dem. Hon ritade teckningen(se nedan)henne med morfar Kurt. Kolla in kepsen på teckningen och på bilden av pappa.
Hon sa till mig när hon kom hem att Kurt skulle nog tyckt mycket om dem och att han skulle lekt med henne och Fanny.

Jag blev så himla rörd och fatta hur mkt de tänker mkt.

Ha en bra helg för det hoppas jag att jag/vi får. KRAM KRAM.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar