fredag 10 september 2010

Halåååååå

Idag har jag varit ledig och bara haft det gött.
Thomas tog med barnen till skolan och jag fick en härlig sovmorgon.
Duschat och käkat frukost själv det händer aldrig numera.

Förut har ju alltid Meja varit hemma men nu går hon i 1:an så nu gäller skolan.
Idag hämtade jag hem Meja vid 13:20 och hon tycker det är mysigt att komma hem tidigare. Idag tog hon med sin kompis Emelie hem så jag har nästan inte sett röken av dem.

Fanny börjar bli en stor tjej hon går i 3:an så hon cyklar från skolan själv eller med kompis.
Idag följde hennes kompis Alice med hem och jag har inte sett dem mkt heller.

Jag har städat och grejat så det känns jätte skönt när det är färdigt.

Nu har min "gubbe" kommit hem så nu ska vi käka räkor och kräftor ska bli mkt gott.
Sedan ser vi nog på idol och Thomas har hyrt några bra filmer.
Tänder lite levande ljus och dricker lite vin låter väl romantiskt värre eller hur?

Ha en härlig helg KRAM KRAM från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar