söndag 5 september 2010

Morsning..........

Inte klokt vad helgen har gått fort men vi har haft en jätte mysig helg.
Vilket toppen väder vi har haft, nu börjar hösten komma och det är min favorit årstid å jag bara njuter.

I fredags tittade vi på fotboll på tv Sverige mot Ungern, en fredag kan knappast bli bättre tycker vi.

Igår, givetvis en go sovmorgon sedan en lång och god frukost.
Länge sedan vi grillade så vi passade på i det fina vädret att grilla bla revbensspjäll till middag.

Sedan gick vi på bio i GBG och såg Toy Story 3 i 3D. Den var den bästa filmen helt klart. Vi var nöjda allihopa.
Vi hade med Fannys kompis Wilma. Fanny följer ofta med henne efter skolan så vi ville bjuda igen lite på vårat vis.

Söndag är det aktiviteter för barnen. Thomas har varit med Fanny på simmningen på fm,
och jag ska cykla med Meja till hennes fotbolls träning ikväll.
Jag tycker det är underbart att de vill syssla med idrott men min favorit sport är ju innebandy så det hoppas jag att någon av dem fastnar för framöver.

Kocken Thomas är och tränar men när han kommer hem ska han fixa sin goda köttfärsås och spagetti åt oss.
Jag dukar och fixar salladen någon ska ju göra det oxå.

Hoppas ni får en härlig vecka KRAM från mig.


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för att Wilma fick följa med er på bio! Mycket uppskattat :0) och även övernattningen...
    Hoppas att vi kan träffas snart!

    kram från Jeanette

    SvaraRadera
  2. Hej bästa granne!
    Va kul att hon hade roligt det hade vi oxå.
    Vi får la boka nåt.
    Må gott kram "Nettan"

    SvaraRadera