lördag 18 september 2010

Äntligen fredag......

Ledig fredag:

* Välbehövlig sovmorgon

* Frukost till nyhetsmorgon

* Hämta Meja å hennes kompis Emelie från skolan

* Fixa lunch till tjejerna

* Fixa nästa omgång lunch till Fanny och hennes kompis Alice när de kom från skolan

* Thomas kom lite tidigare från jobbet köpte fantastisk god Thai mat

* Jag åkte och hoppade bla present till syrran som fyller år, 3 flarror vin, fräck svart väska till mig, läckert silverarmband och byxor till barnen

* Käkade flygande Jakob till middag

* Fredagsmys framför våran brasa och idol

Imorgon ska vi fixa/städa på övervåningen. Jag ska fixa i min nya walk in closet(inte världens största men toppen ändå) underbart att få lite ordning på mina kläder/skor och handväskor

Hoppas att ni får en härlig helg KRAM från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar