måndag 20 september 2010

Regnet det bara öser ner.........

I lördags skulle vi bla röja i barnens rum å jag skulle fixa i min garderob.
Jag kan berätta att det gick inte många minuter innan jag och min KÄRE make var oense. Det riktigt osade.

Han vill kasta allt och jag vill inte att vi kastar fina grejer som de kanske vill använda om ett tag. Tycker även att man kan spara några saker tills de är äldre....
Jag har ingenting sparat från att jag var liten och jag tycker att det hade varit roligt.

Men vi hade sådan tur att våra trevliga vänner Fam. A ringde och frågade om vi ville komma på lunch å det ville vi förstås.
TÄNK VA BRA VI LÖSTE DEN KONFLIKTEN men jag vet att fortsättning följer.......

Vi blev bjudna på en jätte god lunch, bla köttbullar på Italiensktvis och en toscakaka med grädde till efterätt. Det var mkt bättre än att städa.

På lördagskvällen började Thomas få ont i fotsulorna och i hårbotten och då har jag lärt mig vad det betyder. Då brukar han få en riktig infektion med 40 graders feber och så även denna gång.

I söndags var det ju dax och rösta. Vi dumpade Meja på hennes fotbollsträning som ligger precis bredvid val lokalen, passade ju bra. Jag tycker att det känns väldigt speciellt att få gå och rösta.

Det var spännande att följa valvakan, det var svårt att slita sig på kvällen satt uppe till 00.30. Fortsättning följer.

Ha en go vecka KRAM från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar