fredag 28 maj 2010

Hej alla bloggvänner........

Va härligt med fredag och man har en ledig helg framför sig va underbart.
Jag njuter i fulla drag.

Jag har haft en otroligt bra och lagom dag på jobbet. Jag har känt att jag har kunnat ha alla elever och inte känt att jag varit stressad.

Det är verkligen kul att jobba med ungdomar helt klar. Alla som kommer är väldigt mysiga.

Jag har fixat iordning Fanny, hon har åkt på kalas till kompisen Alice.
Hittade ett par skor med liten klack hon tyckte att de var gör snygggggggggga.
Bra att ha många smycken letade fram halsband och armband, med hjärtan givetvis.
Hon tyckte pricken över i:t var lite rosa läppglans.

Hon älskar att vara framför kameran till min stora glädje.
Kunde inte välja kort satte in alla....

Här blir det en lugn fredag med Så ska det låta och fredags mys.
Det är precis vad jag orkar. Jag känner mig sliten efter denna vecka.

Imorgon är det ytterligare ett kalas som vi ska köra till.

Ha nu en härlig fredags kväll KRAM KRAM.









2 kommentarer:

  1. Hon var otroligt cool, liksom de övriga tjejerna. Vi hade en riktigt bra fredagkväll.
    /Gisela

    SvaraRadera
  2. Hej Gisela!
    Fanny hade en jätte rolig kväll. Hon var hel nöjd.
    Ha en bra vecka å hälsa "gubben"

    SvaraRadera