måndag 24 maj 2010

Va härligt med gött väder...........

Vilken härlig helg vi har haft. Vi har verkligen njutit i fulla drag.

Haft våra härliga sovmorgnar och långa goda frukostar.
Jag har druckit caffe Latte till morgon TV.

I lördags åkte vi och köpte blommor på plantagen pust vilken hemsk värme det var där inne. Som tur var så var det inte mkt folk så det gick relativt fort.

Men sedan kommer det värsta och dessa blommer måste ju i jorden. Jag tycker att det är urtråkigt att plantera men det blir ju fint. Thomas fixar trädgården och jag blomsterkrukorna.

Fatta att vi har 5 amplar, 4 lite större blomkrukor och 8 andra krukor detta tog en hel dag.
Jag är iallafall nöjd med resultatet. se några bilder nedan.

Nu gäller fotboll på söndag kvällarna. Meja har lovat att fortsätta med fotbollen vi har nämligen köpt fotbolls dojor, knäskydd och strumpor.
Men som tur är så tycker hon att det är kul än så länge.....


Meja och hennes mysige tränare Gunnar:























Mejas och hennes bästa kompis Emelìe:




















Fanny banny:















Min snygge man. Idag var vi familjen turkos, även jag hade turkos tröja.

























Ha en bra vecka. Carpe Diem "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar