söndag 30 maj 2010

Hej alla goa och glada!

Igår var det full fart inget ta det lugn som vi älskar på fm.

Igår var det Mejas tur att åka på kalas. Hennes kompis Moa hade kalas på lek och buslandet. Meja var så himla nöjd med detta kalas.

Jag har ju skrivit att Meja är så trött med mitt fotande(med all rätt).
Men kolla in bilderna de är ljuvliga Hon såg fotona som jag tog på Fanny så nu poserade hon likadant så jag passade så klart på.

När hon var på kalaset passade vi andra på att handla. Fanny var i behov av nya skor.
Vi köpte 3 par skor till henne. 2 st converse typ och ett par gympadojor.
Hon var jätte nöjd. Fattas bara.

På kvällen grillade vi för ovanlighetens skull.....
Finns inget bättre.

Vi kollade slutet på melodifestivalen för att se vem som vann.
Jag tyckte Tysklands var en av de bättre. Den fastnar, för jag har gått och nynnat den idag.
Jag tyckte att Turkiets låt var bäst.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar