fredag 30 april 2010

Underbart med helg.................

Underbart med fredag. Idag skulle jag egentligen vara ledig men jag hade massor att göra på jobbet och kunde inte koppla av så jag åkte och jobbade. Ledig nästa fredag istället så nu är det gött att ha det och se fram emot.

Men först ett besök hos tandläkaren. Jag har bitit av en tand igen, senast var i januari. Thomas han säger det är åldern älskling grrrrrrr.......
Men fick en ny tandläkare och hon var toppen så det gick bra trots att jag har tandläkarskräck.

När jag kom hem idag möttes jag av Meja som åkte inlines själv, hur bra som helst.
Det var första dagen idag jag är mkt imponerad. Kolla in bilderna.
























Igår hade Fanny avslutning på Hobby som de har haft i pingskyrkan denna termin.
De spelade upp en pjäs för oss Daniel i lejongropen. Ja den var helt underbar att titta på, det var många goa skratt. Sedan bjöds det på fika i stora lass.





















Ha en bra lördags kväll kram "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar