onsdag 28 april 2010

Hej på er..........

Här händer det inte mkt men jag har haft en bra dag. Haft skolläkaren hos mig idag och jag körde hårt med honom. Vi hann med många elever så jag är väldigt nöjd.
Vi har skolläkaren väldigt sällan så man vill knappt släppa iväg den stakarn.
Men han klagade inte som tur är.

Idag regnar det men det var längesedan sist så det är helt ok. Regn luktar så gott.
Perfekt när taxin Thomas kom och hämtade mig på jobbet så man slapp blev blöt.

Vi har hämtat barnen så nu tar vi det lite lugnt innan vi ska börja med kvällsmaten.

Ikväll kollar jag på drömmen om Italien och fuskbyggarna.

Ha det gött kram från mig.

2 kommentarer:

  1. Trivs du bra eller saknar du oss :) Vem tycker du ska vinna "Drömmen om Italien"?

    SvaraRadera
  2. Jag trivs jätte bra men saknar er såklar. Saknar vårat fniss och våra roliga skämt.
    Jag håller på Teo och ja vad heter hon nu igen?
    Skrev precis på din blogg.
    Kramar från "skolsyrran"

    SvaraRadera