lördag 24 april 2010

Det är lördaaaaaaaaaaaaag............

Idag var det Mejas tur att åka på kalas. Hennes bästa kompis Jesper skulle ha 6-års kalas på ett lek och busland.

Idag ville Meja ha lockar i håret självklar ställde jag upp. Hon har ett väldigt tacksamt hår att locka. Som jag har skrivit tidigare tycker hon att jag är lite jobbig när jag hela tiden ska fota(med all rätt). Men idag ville hon och då passade jag på, som ni ser här nedan.




















Här är Jesper som fyller 6-år idag. Vilket kul kalas det blev:
















Meja har fått en lite större cykel av våra gulliga grannar, hon är så himla nöjd med denna. Nu tar hon premiär turen:
















Kunde ej stå emot lite nya vår örhängen. Visst är de läckra?














Nu ska vi snart gå ut och grilla. Hoppas ni får en härlig Lördagkväll.

2 kommentarer:

  1. Hej Nettan!
    Tack för senast! Vad kul det var att ses! Jesper var så nöjd med kalaset och tyckte självklart att det var extra kul med besök från Älvängen!

    Det ska bli kul att följa din blogg!
    Många kramar
    Isabella, Jesper och Anna

    SvaraRadera
  2. Hej på er!
    Va kul att ni tittar in på min blogg.
    Tack för senast ni med. Meja hade mkt kul och hon var bra svettig.

    Må gott kram från fam Darberg

    SvaraRadera