söndag 2 maj 2010

tjohoooo...

Här kommer gårdagens bilder. Då var vi hos våra goa vänner fam A. och grillade.
Som vanligt var det mkt trevligt att hänga med dem.

Thomas och Gisela 1:a grillare och de gjorde de bra helt klart:


















Jonas är arbetsledare och kollar så allt går rätt till.........:





















Vi kom till ett snyggt dukat bord inte fel. Nya vinglas som man nästan kunde fylla med en liter....
















Tjejerna fick spela gitarr med Mejas idol Jasmin ser ut som det var kul:

























Världens godaste pannacotta med hallon mums var det:




















Vi kollade på Körslaget och jag tyckte verkligen att fel kör vann. Jag har hållt på Picasso hela tiden men men....





















Idag i det fina vädret har jag varit och shoppat det går bra i alla väder.
Köpt ursnygga låga espadrillos turkosa och oranga snyggt i vår och sommar.

Ny har datan fått fnatt det får bli såhär.
Ha nu en underbar vecka kram från mig.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt trevlig kväll... vi hoppas på fler och lite varmare grillkvällar i sommar. Kram från Fam A

    SvaraRadera
  2. Hej familjen A.
    Tack för senast det var toppen trevligt.
    Det tycker jag att vi satsar på.
    Kram från oss.

    SvaraRadera