torsdag 4 mars 2010

Vad har jag glömt............

Oj vad veckorna går fort redan torsdag idag.

Jag har ju bytt jobb och det är mkt nytt.
Helt nya sätt att jobba,nya elever och många nya människor runtomkring osv osv.
Många nya intryck men det är väldigt kul och stimulerande

Idag förstod jag att jag har rätt mkt i huvudet helt klart.

Vi hade ett möte de sista timmarna idag.
Jag fick lifta med en kollega hem härligt med privat chaufför.
I bilen så ringde jag skolan och sa att Fanny kunde gå med sina kompisar till basketen direkt efter skolan.

Sedan ringde en av kompisarna föräldrar och kollade om de skulle ta sällskap och det var ju ok.
Min kollega körde mig ända hem underbart.
När jag kommer in i vårat hus så tänker jag va har jag glömt???????
Jo jag har glömt hämta min minsta tjej Meja i skolan fatta hur disträ kan man vara.

Jag ringde Thomas han var på väg från jobbet så han åker och hämtar henne.

Det blir nog bra med helg och bara slappna av.
Jag ska faktiskt åka och shoppa på lördag det tror jag att jag behöver.

Hoppas ni har det gott kram "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar