söndag 28 februari 2010

Mysig Lördag............

Igår hade vi en helmysig Lördag med familjen A.

Vi började med att åka och bowla. Det är socilat och väldigt kul.
Barnen hade en bana och vi vuxna hade en. Fullt ös.

Vi åkte sedan hem till oss och käkade mat och fikade.

Som vanligt fixade kocken Thomas käket.
Vi åt pasta med en köttfärs gryta med bla curry,morötter och purjolök.
Med en god sallad till.

Till kaffet åt vi födelsedags tårta och kladdkaka.

Givetvis kollade vi på melodifestivalen. Vi tyckte det var många bra låtar.
Vi höll på olika låtar.
Jag fastnade faktiskt inte för någon speciell det är lite konstigt för jag tycker att man oftast fastnar för någon.

På söndag em får vi reda på om skolorna är öppna. I fredags var alla skolor stängda pga all snömängd.
Hoppas att de är öppna för jag har bokat elever som ska till mig på besök.

Ha en bra kväll kram från mig.

En liten bild kavalkad från gårdagen:



















Fanny banny:
















Alice med sina nya snygga glasögon:
















Jasmin Mejas stora favorit:
















Goa syrrorna:





















Kanske lite trötta på mitt fotande?
















Gisela och Jonas ser ut att trivas:
















Partner byte till min man Thomas:
















Fotografen för kvällen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar