lördag 27 februari 2010

Oj nu var det längesedan........

Vi har haft en bra vecka men jag har nästan glömt bloggen inte bra.

Igår fyllde jag år hur många? det har jag förträngt, och det firade vi själva i lugn och ro.
Tjejerna älskar födelsedagar inte bara sina egna utan allas.

De väckte mig med sin skönsång. De hade gjort egna grejer till mig.
Fanny hade gjort en fin ljus lyckta och målat teckning.
Meja hade gjort mysig en solfjäder till mig. Det har hon pippi på nu.
De är de bästa presenterna när de gör egna saker till mig.

Jag fick även en eldstad i gjutjärn att ha ute den håller värmen,mysfaktor men går även att grilla på den.

Min gulliga granne Jeanette kom in med ett jättefint "ljusfat" som nu pryder mitt sidebord i vardagsrummet.

Fick massor av samtal och SMS hela kvällen jätte kul.

Vi avslutade kvällen/natten med OS såklart.
Vi tittade på Curlingen tills kl var 03 men det var det värt när de tog guld.
Vilken spännande match det var.

Nu håller vi på att göra oss i ordning vi ska åka och bowla med några kompisar.
Ska bli himla kul. Jag sätter in lite bilder imorgon.

Tjejerna och jag fixade tårtan ihop den blev inte så dum.

Ha en bra lördagskväll allihopa

Kram från mig.

2 kommentarer:

  1. ...dålig koll på födelsedagar men du ett Stort GRATTIS på födelsedagen i efterskott!!! Stor kram på dej!!! Kan vi ringas någon dag i veckan...nyfiken på hur du har det! Kraaaaaam!

    SvaraRadera
  2. En får tacke Åsa. Jag har oxå dålig koll på födelsedagar. Vore kul att prata med dig. Vilka dagar är du ledig denna v? Jag kan ju prova slå en pling.
    Kram på dig.......

    SvaraRadera