söndag 7 mars 2010

Usch för virus i alla former...........

Hej svejs allihopa.
Ibland har man ju riktig blogg torka och man känner att man inte har mkt att skriva eller helt enkelt ingen inspiration

Nu har jag verkligen velat skriva och då har det inte funkat....

Men ni kanske har märkt att ni inte kommit in på min blogg på några dagar. Fatta att det hade kommit in virus på min sida. Nog för att jag är van vid mkt virus på jobbet pga att man är i sjukvården men på min blogg inte kul.

Thomas är ju inte bara min privata kock utan nu är han min "virus" hjälte.
När vi kollat igenom så hittade vi eller rättare sagt Thomas viruset där jag har min digital klocka inlagd. Vi tog bort den och sedan var allt ok igen som tur är.

Vi har haft en lugn och go helg.
I fredags kollade vi på melodifestivalen men jag tyckte faktiskt att Alcazar var helt klart bäst. Deras låtar blir bättre när man hört dem några gånger.

Igår åkte jag iväg och shoppade på mitt favorit shopping center. Det är underbart att bara gå och kolla i olika butiker. Jag brukar hitta mkt bra/fina saker så även denna gång. Att få gå utan stress av barn eller MAKE, han är nog faktiskt värst är gött.

Jag lämnade faktiskt in min underbara espresso maskin som gått sönder. Den hade utgått ur sortimentet så de kunde ej skicka den på lagning utan jag fick ett presentkort. Vi ska lägga till en hel del och få en riktigt fin maskin.
Nu har vi vant oss vid den och har svårt att vara utan den.

Igår köpte jag nya svart mc boats bra nu till våren. Köpte en orange rutig skjorta till sommaren, en svart halvlång skjorta med dragkedja, ljuslykta till fönstret se nedan. Köpte även t-shirt till tjejerna, svårt att inte handla till dem.

Jag köpte även en kanon 30-års present till min syster dotter Malin.
Kan ej avslöja detta förstås.
Hon ska ha fest i april. Vi har faktiskt bokat hotell i Malmö och ska bo 2 nätter, ska bli jätte mysigt. Tjejerna tycker att detta ska bli jätte spännande, vi har aldrig bott på hotell med dem.

Nu kommer ni inte tro det är sant men JAG längtar faktiskt efter våren det trodde ni inte va?????

Jag köpte underbara tulpaner och orange det är min favorit färg helt klart.

Må gott så hörs vi KRAM KRAM

2 kommentarer:

  1. Aha...det förklarar saken. När jag gick in på din sida i fredags så ploppade det upp virusvarning och det gick inte att sätta i karantän! Skumt!

    Men du, vad trist med kaffemaskinen! MIn funkar än så länge...Antar att du kommer att uppgradera dej :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Svårt att klara sig utan kaffemaskinen ska nog inhandla en ny på lördag. Jag ska hålla dig uppdaterad. Som tur ordnade det sig med viruset det var inte kul. Sköt om dig kram från mig.

    SvaraRadera