söndag 21 februari 2010

På jakt...

Vilken härlig söndag.
Idag var vi tvungna att trotsa vädret och ge oss ut på vägarna. Vägarna var helt ok men man fick givetvis köra mkt försiktigt.

Vi har letat efter skidbyxor till Fanny på massor av ställen men slut överallt så klart. Vi åkte till klädkällan som brukar ha mkt skidkläder och de hade en hel del kvar. Hittade jätte snygga byxor till Fanny men givetvis ej i hennes storlek så typiskt.
Som tur var hittade vi skidhandskar till F vi köpte de 2 sista paren.

Men det fanns ju andra saker att handla jag hittade bla jätte snygga mat tallrikar som jag var tvungen att köpa. Vi behöver nya men det tyckte inte Thomas men han sa att jag fick bestämma och då var valet inte så svårt.

När vi kom hem fixade kocken Thomas god thaimat till oss och tjejerna åt gårdagens tacos.
Njöt sedan av en caffe latte, jag bara älskar våran kaffemaskin.

Sedan så slängde sig tjejerna ut för att leka i snön.
Jag var givetvis tvungen att ta kort och idag har jag även filmat det underbara snö landskapet. Bäst att passa på man kanske aldrig får uppleva detta igen.

Ikväll tittar jag/vi på skidskytte, kvällen kan ju inte bli bättre eller hur???
Ha en bra kväll kram från sportfånen.

En nöjd och glad Fanny med nya skidhandskar:
















De goa kompisarna Wilma och Fanny:


4 kommentarer:

  1. Jättefina kort på tjejerna :0)

    SvaraRadera
  2. Vem du än är, va kul att du gillade korten.
    Kram "Nettan"

    SvaraRadera
  3. Det var bara jag som glömde skriva mitt namn :0) // Jeanette

    SvaraRadera
  4. Jasssså var det grannkärringen som var så anonym he he.

    SvaraRadera