lördag 20 februari 2010

OJ OJ OJ....

Jag älskar lördagar särskilt nu när jag alltid är ledig på helgerna.
Det har jag inte alltid varit.
Idag har vi som vanligt haft en go sovmorgon och en lång och mysig frukost.

Idag hade vi planerat att åka och handla ca 4 mil bort det var ju bara att glömma.
Jag hade verkligen sett fram emot detta men när de går ut och varnar så får till och med shoppingen ställas in.

Man kan ju inte fatta att de kan snöa så här mycket.
Jag som älskar detta har inte stuckit ut näsan idag.
Thomas han har skottat för fullt. Tjejerna har varit ute nästan hela dagen. Fanny är faktiskt fortfarande ute och busar.

Snart ska vi fixa tacos måste hinna käka innan vi ska kolla på Super G och fantastiska Anja Persson.
Sedan gäller givetvis Melodifestivalen.

Jag stack faktiskt ut näsan och fotade lite.
Jag får passa på när till och med Meja poserade frivilligt för mig.

Ha en bra kväll och sköt om er "Nettan"







1 kommentar:

  1. Verkar som att din man blir lika vältränad som min...jisses vad de skottar! Glömmer inte dej i första taget...har bara varit lite annat som gjort att jag inte orkat ringa...Listan är lång på alla som väntar på samtal :) Men du, vi kanske kan höras imorgon! Kram!!!

    SvaraRadera