onsdag 20 januari 2010

HEJ SVEJS!




Idag har jag gjort min sista dag på VC, iallafall på 1 år.
Det ska bli himla kul att göra ngt nytt och jobba som skolsköterska.

Men det var jätte tråkigt att behöva lämna mina underbara jobbar kompisar.
Många har ju även blivit goa vänner till mig.
Har faktiskt jobbat där i 7 år fattar inte hur fort tiden går.

Vilka fina buketter jag har fått den översta från VC och den andra från en av mina patienter.
Hur gulligt som helst.
Har även fått fina kort av patienter man blir så glad när man får sådan uppskattning av dem.

Imorgon ska jag gå bredvid på mitt nya jobb ska bli kul men det är allt lite pirrigt.

Nu är kocken och tränar så ikväll ska jag vara kock.
Jag ska ordna yoghurt/jordgubbskräm och äggmackor de ni....

Må gott vi hörs kram från mig.

3 kommentarer:

  1. Det blev så dumt "Hej då" idag...bilen gick ut så jag var tvungen att rusa...Kommer kännas SÅ tomt utan dej, kommer nog gå och knacka på i alla fall...Ingen som kommer ringa på min gamla telefon längre..buuuu...va trist!

    Fina blommor, var många med och tackade av dej? HOppas ändå att du kommer tillbaka...om jag själv är kvar då så att säga :)

    Men du, vilken gourmet mat du ska göra! Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till på nya jobbet Nettan!

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Inte konstigt att du hade bråttom toa och undvika lapplisa. Kan vara jobbigt med avsked oxå.
    Kommer sakna dig med men vi tappar ej kontakten.
    Det var många som var ute och fikade det var ett mysigt avslut.
    Kram från mig.

    Hej Tina!
    Tack för det, det behövs. Har precis kommit hem.
    En dag med mkt info men detta känns kul helt klart. Kul om ni kommer ner i feb.
    Vi hörs hälsa fam kram "Nettan"

    SvaraRadera