söndag 17 januari 2010

Läget???????????????

Vaknade för mig riktigt tidigt och kände mig utsövd.
Gick ned och fixade frukosten.

Sedan var det dags för dagens arbete dvs vara TAXI.

Lämnade Meja till innebandyn åkte hem och hämtade Fanny körde henne till sin simmning.
Körde tillbaka hämtade Meja från innebandyn tillbaka och hämtade Fanny från simmningen och styrde sedan kosan äntligen mot vårat hem.

Det skiljer ca 1 mil mellan aktiviterterna.
Men jag kan köra hur mkt som helst bara tjejerna är engagerade i något.

Nu står kocken Thomas och fixar god lasagne till oss.
Vi brukar ej fika så ofta men idag ska vi käka semlor som jag köpt till oss gu så gott det ska bli.

Ikväll ska vi bara vara och ladda batterierna för nästa vecka.

Jag jobbar faktiskt bara 3 dagar till på mitt gamla jobb sedan är det dags för att jobba som skolsköterska.
Ska bli jätte kul att få pröva ngt nytt.

Ha det gott kram "Nettan"

2 kommentarer:

  1. Vilken lyx med egen kock!!! Kommer bli så tomt när du slutar på jobbet :(

    SvaraRadera
  2. Hej snygging!
    Det är verkligen lyxigt meden kock och han är ju även snygg.
    Jag kommer sakna dig oxå.
    Men vi kommer ju att höras ändå.
    Sköt om dig kram från blivande skolsköterskan

    SvaraRadera