onsdag 23 december 2009

Äntligen lugn och ro...

Oj vad mkt den här dagen har innehållit oj oj.

Min syster Agneta kom från Stockholm med tåget igår kväll.

Vilket uppvaknande det blev för oss vid 3.30. Min syster blev akutsjuk.
Vi var tvugna att ta ambulans till sjukhus.
Det var hur hemskt som helst.
Men nu mår hon mkt bättre som tur är. Vi kom hem vid 11.30 idag och nu har lugnet lagt sig för oss och vi kan börja nedräkningen. Trots allt som hänt.

Fatta va livet kan ändras fort. Ta vara på dagen allihopa. Njut nu av Julen som kommer.

Å det är ju så underbart med all snö. Jag har ej hunnit ut än men tjejerna har varit ute och åkt pulka och busat. Titta på de fina bilderna jag tog.

Har nu gjort 1 sorts godis och ska göra en till. Jag lägger ut bilder senare.
Tjejerna har gjort sitt pepparkakshus det blev jätte mysigt.

Nu står min "kock" och fixar middag.
Idag bjuds det på färsk pasta med kyckling,Choritzo,chili,paprika och tomat.
Låter inte helt fel va.

Vi har köpt bingolotter till uppe sittarkvällen med Lotta Engberg det är lite mysigt och det är en tradition som vi har.

Må gott nu kram från mig.


















































Här är min favorit Jul sak. Den är gjort i Mariestad av förstånd handikappade. Den har sin givna plats.

















Det här är mysfaktor för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar