fredag 25 december 2009

God fortsättning..........

Jag skrev ju att lugnet hade infunnits hos oss den 23/12 nu blev det dock inte så länge. Jag blev magsjuk på Julaftons morgon. Jag var däckad hela dagen.
Jag tyckte nog att vi hade haft tillräckligt.....men men.

Nu är jag på benen igen. Käkade faktiskt några av Thomas goda köttbullar.

Det är ju jag som är fotograf i denna familj så det blev naturligtvis inga kort igår.

Men på kvällen den 23 tog vi en kvällspromenad i den underbara snön.
Det var tur det för nu töar det bara. Det är så himla tråkigt.

Nu ska jag sätta mig ner och känna lugnet, jag vågar knappt skriva detta.

Må gött allihopa kram från "nettan"

PS: ibland bara allt krånglar går ej att skriva text över bilden av vårat hus. Men det låg en spöklik dimma framför huset DS:

Vår fina De lux gran ser bättre ut i verkligheten:

















Meja poserar motvilligt vill ut och hoppa i snön:













Min syster Agneta från Stockholm:













Oj då:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar