torsdag 5 november 2009

Tjäna.......

Underbart med torsdag det är numera fredag för mig.

Nu har jag svårt att ta mig upp på morgonen inte för att jag är trött utan för att jag har fått vansinnighet ont i min hö häl.
Troligtvis har jag en hälsporre.
När jag har gått lite så blir det lite lättare att gå men öj så ont jag har.

Igår köpte jag en sula att lägga i skon och tycker att det har lättat ngt.
Nä nu har jag gnällt färdigt.

Massor att göra på jobbet ni får ursäkta men jag är himla trött på alla frågor om den nya influensan/svininfluensan. Jobbigt när man till och med drömmer om det på nätterna.

Efter jobbet idag var det dax att gå på invigning av Meja och Fannys gamla dagis.
De började bygga om när Meja gick där så det var kul att få se hur fint det blivit.
Dagiset ligger 3 hus ifrån oss så vi har haft krypavstånd.

Meja kände sig som hemma vips så var hon borta. Jag gick och letade men hittade henne inte. Jag fick skicka ut några spejare på 5-år.
De kom tillbaka efter ett tag de hade hittat henne.

Jag borde fattat var hon var givetvis vid det jättelika fika bordet.
När jag kommer dit hade hon hittat kladdkakan hennes ansikte avslöjade detta hm.

Men hon hade även hittat sin extra "mamma" som hon säger om sin dagisfröken Katarina.
Se den fina bilden nedanför.

Katarina frågade mig om jag kom ihåg vad Meja hade sagt om stjärnorna detta har jag glömt. Min ålder tar ut sin rätt.

Meja sa när hon står ute på vår altan och tittar på stjärnorna:
Jag älskar stjärnorna och KATARINA.
Visst är det gulligt?

Våra tjejer har haft det så superbt bra på detta dagis. Vilken underbar personal det jobbar där.
Tack till Anna-Lena,Jeanette,Anki,Katarina,Eva,Marianne,Maria och Maria.

Nä nu ska vi sätta oss och titta på Johan Falk del 5.
De är superbra kolla på dem om ni inte har sett dem.

Må gott jag skriver nog en liten rad imorgon då har jag ju lite tid.
"Nettan"





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar