tisdag 3 november 2009

Hej i mörkret.......

Här kommer en liten sammanfattning sedan i lördags.

I söndags morse grattade tjejerna Thomas på farsdag. De hade målat teckningar och han fick triss lotter och en sten som det stod min pappa är bäst.

Sedan åkte vi till Mariestad och grattade min mamma som fyllde år.
Vi fixade käk och efterätt till oss.
Det blev en blixt visit för jobb och skola väntade på mån.

När vi åkte hem ringde Thomas och grattade sin pappa på farsdag han hade inte tänkt på att det var farsdag....

Thomas han tyckte det var konstigt att han inte hade sett ngn reklam för slipsar som det alltid brukar vara.
Då först blev jag osäker att det kanske var nästa söndag.
Kollade detta när jag kom hem herregud va jag hade rört ihop det.

Har varit en häktisk vecka på jobbet. När det nu står mera om den nya influensan i medierna ökar både frågorna och besöken till oss.

Själv tog jag vaccinet igår em. Kändes ingenting trodde nog att den skulle göra lite ont men icke sa nicke.
Inte haft någon biverkan mera än lite röd vid sticket.

Några av kollegerna har dock känt lite mera. Bla ont i armen,frossa,känts sig konstiga. Men relativt ok ändå.

Nu ska jag gå och fixa kvällsmat.

Må gott KRAM från mig.

2 kommentarer:

  1. Fniss...helt underbart att ni grattade en dag för tidigt :)

    SvaraRadera
  2. Om det bara var en dag men det var 1 v.
    Jag får skylla på min ålder.
    Jag ska tänka extra på dig när jag är ledig i morgon........
    Kram Kram "nettan"

    SvaraRadera