lördag 31 oktober 2009

Halloweeeeen......

Hej i stugorna.
Idag har vi bara haft en slappar dag det behövdes efter gårdagen.

Jag är väl inget fan angående detta med Halloween men barnen tycker ju detta är så spännande. Fanny har velat gå ut och spökat i flera år men jag har inte velat att de skulle göra detta.

Men det är många i området som går ut. Jag kände mig lite hemsk att inte de skulle få gå ut och spöka.

Fatta hur glada de blev när jag sa ja. Meja har pratat om detta 1 v och haft nedräkning.

Imorse var ju faktisk dagen med stort D här.
Hon har målat Halloween teckningar som hon ska dela ut och det känns lite bättre för mig att de ger ngt sammtidigt som de tigger godis.

Det var lite gulligt med Meja för att hon skulle gå med några av sina kompisar men när de kom och skulle hämta henne så blev hon så rädd för dem så hon vågade inte gå med dem.
Hon gick med Fanny och Wilma istället.

När de kom in så var de hur nöjda och glada som helst.
Fick godis i stora lass.

Nu står snygge kocken Thomas i köket och ikväll bjuder han på fläsk ytterfilè med potatisgratäng.

Snart avslutar vi med att titta på körslaget min favorit är Idol Ola oj det fick man visst inte säga.

Ha en bra lördagskväll kram från mig.

























































Köpte min favoritblomma igår Gladioler(stavas det så?)


































Gör sig inte riktigt på bild men jag älskar hjärtat som jag satt belysning i:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar