fredag 30 oktober 2009

UPP UPP...

Thomas har varit ledig med oss idag och det är ju extra mysigt.

Han har nog en släng av influensan för han åkte och tränade 9.00 öj öj.

Idag har det hänt massor av roliga saker.
Det första som hände var att det ringde på dörren trodde att det var ngn kompis till tjejerna men det var till mig.

Jag blev helt stum. Det var Minna från Mariestad min back kollega från innebandyn och det glada 80-talet.
Hennes lillebror har köpt huset bredvid oss.
Vi har inte träffats på 20 år det var så himla kul.

Givetvis hade jag jätte brådis skulle ner och klippa, mig men nästa gång hon kommer hit kommer hon in på fika och ska skvallra lite.
Ser redan fram emot detta.

Åkte till frissan "Madde" och klippte mig blev supernöjd.
Thomas åkte och satte på vinter däcken man vet ju aldrig när det slår till och de behövs.

Sedan åkte vi på bio gick på UPP. Den var jätte bra det tyckte vi allihopa. Men den som skrattade mest var helt klart Thomas och en annan gubbe i slongen.
När vi kom ut låg det en snöhög och alla barnen blev helt galna var ju bara tvungen att fota.

Vi hade tänkt gå ut och käka på restraurang men det blev Mcdonalds tjejerna röstade på detta. Men det är ingen höjdare tycker jag.

När vi satt där såg jag en skylt och där stod det Lindex jag är liksom radiostyrd.
Jag ska bara gå in en snabbis hur tror ni det slutade?

Jag kom in i entren och där hängde set fusk pälsar till tjejerna. Jag fick ringa Thomas så att de kom och provade. Thomas tyckte det var helt onödigt men icke sa nicke.
Jag köpte en svart till Fanny och en rosa till Meja ni ska få se bild på detta.
Jag köpte en snygg svart skjorta med lite kros till mig.

Nu sitter vi och softar till idol och en go caffe latte.

Må gott vi hörs "Nettan"

Idag vill vi gratta TINA som fyller år GRATTIS GRATTIS önskar vi.










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar