lördag 7 november 2009

Bowling time nr 2

Hej på er!
Som vanligt sooovmorgon och god frukost.
Grannen Susanne kom igår med nybakt tunnbröd så det käkade vi imorse.
Det var så gott så ni ska få receptet.

Har man inte gulliga grannnar?

Idag var det dax för Bowling kalas nr 2.
Fanny fyller 8 år imorgon så nu är det hennes tur.

Har bjudit alla tjejerna i klassen och Clara bus. Alla kunde komma.
Men Alice var sjuk vi saknade dig Alice.
Jag vet att din mamma läser min blogg krya på dig från oss.

Som vanligt blev det 2 roliga timmar.
1 timme bowling och 1 timma käk.
Serverades hamburgare och dricka och glass till efterätt.

Sedan var det present öppning och Fanny fick så mkt fina presenter
Festen avslutades med att Fanny delade ut godispåsar.

Alla tjejerna verkade nöjda.

Det bästa med dessa kalas är att man behöver inte förbereda massor och nada städning tjoho.

Nu har vi kommit hem tjejerna är på övervåningen ser film och käkar sitt godis
Det tråkiga är att Meja har feber igen men är relativt pigg får se vad som händer.

Jag och Thomas ska snart titta på körslaget.

Idag på fm har jag varit i min favis butik Härliga hem och handlat lite mysiga grejer.
Har ej visat Thomas alla grejer man kan ju ta fram lite åt gången eller hur?
Jag ska fota dem så ni får kolla på dessa.
Det blev bla ännu en ljusstake som är helt ljuvlig. Ska tända den ikväll och mysa.

Hoppas att ni ochså myser på i mörkret KRAM från "Nettan"

DET ÄR VÄL INGEN SOM GLÖMMER ATT DET ÄR FARSDAG IMORGON VA????????????


Lite fix innan vi skulle iväg fått nya outfits:

















Kolla in de fina fusk pälsarna som de fått, jag tycker de är jätte läckra:

















Här bowlas det för fullt. Fanny,Cassandra Wilma och Ebba:













OJ jag ramlade visst mellan stolarna:


















Ebba och Meja var i sammalag:













Hanna,Amanda och Clara. Thomas fick hålla sig i bakgrunden:













Wilma koncentrerar sig inför nästa slag:













Polarna Fanny och Wilma:













Fanny bunny snart 8-år:













Alla brudar bla Isabell:













Här öven Viktoria,Eloise och Amanda:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar