söndag 22 november 2009

Go kväll go kväll......

Idag blir det ett snabbt inlägg. Thomas ska spela det mogna spelet World of Warcraft. NOT.

Haft en mkt bra helg Siv och Leif dvs farmor och farfar har varit här. Oj jag glömde visst hunden Dessie som oxå var med.

Vi har bla varit och shoppat. Barnen fick välja försenad födelsedags presenter på Toysrus. Det fanns alldeles för mkt leksaker trodde att vi aldrig skulle komma därifrån. De köpte Playmobile zoo och veterinär.
De var givetvis hur nöjda som helst.

Sedan har vi ätit gott och bara myst hela helgen.

Idag var Thomas med tjejerna på sina träningar dva innebandy och simmning.
Jag var hemma och städade så nu är jag/vi mkt nöjda.

Nu har vi käkat kvällsmat och även fikat. Våran gulliga granne Camilla kom in med lite tårta som de fått över. Det var smaskens.

Nu ska jag sätta mig och kolla på Top Modell som jag spelat in. Jag gillar och kolla på kläder smink och när de fotas. Jag blir nog aldrig riktigt vuxen.

Ha det bra KRAM fråm mig.

De här fina roserna fick jag av min svärmor. Meja var med och köpte dessa hon sa att mammas favoritfärg är orange och det är helt rätt:













Alla är dö hungriga och vill ha mat. Vänta vänta jag måste fota till bloggen. Gu va de är trötta på mig med all rätt....


5 kommentarer:

  1. Det låter som att du har haft en härlig helg! Nu ska du får vara med om nått nytt ...du har blivit utmanad!!!! Kolla in min blogg så ser du vad du ska göra :) Ses imorgon! Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har, Nettan.
    Många KRAMAR från Sara med familjen Sabel!

    SvaraRadera
  3. Hej fam Sabel va kul att ni tycker om min blogg. Jag är faktiskt stolt att jag har fixat denna blogg.
    Må gott ser fram emot Ny År.

    Hej Åsa jag antar utmaningen men den får vänta lite tills jag får lite tid.
    Var himla kul att läsa dina 10 saker.
    Krya på Fabian puss puss.

    SvaraRadera
  4. ...ser verkligen fram emot det...Det var faktiskt riktigt kul :) Man skulle kunna göra listan hur lång som helst, sen finns det ju saker som är ganska kul som man ändå inte vill skriva i bloggen...hrm...

    Sitter här med en dundrande huvudvärk, stel som en pinne i kroppen, hoppas vara "normal" imorgon igen Kram kram

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa.
    Normal imorgon verkar nog svårt he he.
    Hoppas vi ses imorgom kram från mig.

    SvaraRadera