torsdag 19 november 2009

OJ OJ OJ....

Nu var det längesedan jag var inne och bloggade. Ibland är det bara för mkt runt omkring har helt enkelt inte orkat trot eller ej.

Men idag är det ju torsdag så idag känns allt lite lättare.

Här hemma händer det stora grejer ska ni veta.
Det är nämligen så att farfar har kommit och hälsat på och farmor kommer imorgon.

Tjejerna har haft nedräkning i flera veckor. Meja har räknat ner på sina fingrar varje kväll.

Ni ser ju på kortet hur de kryper intill Leif och bara myser.

Vi ska käka god mat och bara mysa i helgen.
På lördag ska tjejerna få åka till leksaksaffären och välja leksaker för att de fyllt år.

Idag jobbade jag ngt senare tog ett varv på stan efteråt.
Köpte till mig en ur snygg svart tunika/klänning.
Hittade även ett halsband i strass som jag ska ha till fest och varför inte till nyår.

Kände att jag behövde pigga upp mig lite och jag tror att det gjorde susen för nu bloggar jag ju igen.

Må gott hörs snart kram från mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar