fredag 27 november 2009

Underbara lediga fredag.

Inte bloggat mkt den här veckan heller.
Hur mkt som helst på jobbet så jag har varit helt slut när jag har kommit hem.
Har bara försökt koppla av och inte göra någonting.

Men nu kommer energin tillbaka och det är min/vår underbara lediga fredag.
En välbehövlig liten sovmorgon.
Som vanligt kom jag ned till ett dukat frukost bord som Meja fixat.

Nu sitter jag med en caffe Lattè och tittar på efter tio med Malou von Siverts.
Lite jul inspirerat program.

På chemat idag ska jag städa och plocka undan lite.
Lite förberedande innan vi sätter upp advetljus stakarna imorgon.
Ska även baka lussebullar idag med tjejerna ska bli kul.

Igår hade min favis butik Ljuva hem kvällsöppet. De bjöds på tilltugg och 20% på allt. Det var jätte mysigt. Kolla in nedan vad jag köpte. Men man får riktigt hejda sig har ju inte så mkt plats.

När vi hämtade Meja igår efter skola hade hon med sig 3 st hemma gjorda kuvert.
Vet ni vad som låg i dem jo det låg 3 st tänder.
De hade spretat åt alla håll och höll på att lossna, så deras lärare drog ut dem.
Det gjorde inget ont sa Meja. HU.

Så när vi kom hem la hon tänderna i ett vatten glas och började vänta på tandfèn.
Ja ni kan ju kolla på bilden nedan hur hon ser ut och att tandfèn varit här.
Med så många tänder det ger ju lite pengar förstås.
Meja överlycklig nu på morgonen att hon varit här.

Fanny var på miniorerna igår och då gjorde hon det fina armbandet som ni ser på bilden nedan. Visst är det fint jag bara älskar när jag får "grejer" som det gjort.

Nä nu ska jag börja stöka vi hörs KRAM KRAM Från mig.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar