fredag 16 oktober 2009

Hej Hej!

Äntligen fredag.
Idag sov jag och Meja till kl 9.00 det var välbehövligt.
Meja sa till mig i morse snälla mamma kan inte jag få fixa frukosten idag.
Det är inte svårt att svara på den frågan. Så när jag hade duschat så satte jag mig vid ett dukat bord de ni.

Tog en god kaffe latte till efter tio och Malou.
Sedan har jag fixat och donat lite.

Efter detta var vi bjudna på fika till våra grannar. Där serverades det mkt gott fika. Mysfaktorn var på topp massor av levande ljus.
Tjejerna lekte och vi pratade och hade trevligt. Tiden bara rusade iväg.

Thomas är nu på väg hem. Han är och handlar lite, det ekar i både kyl frys.
Ikväll blir det fredags mys till Idol.

Ha en bra kväll kram från mig.

En liten bild kavalkad från fikat idag.


Emma,Meja,Janette,Wilma och Fanny:













Fanny och Wilma:













Meja:













Jag med Fanny och Meja:

2 kommentarer:

  1. Så mysigt det såg ut... Nu ska vi äta gott och sen blir det Idol här också....somnar nog i soffan ikväll! Trevlig helg! kram

    SvaraRadera
  2. Puss Puss gumman ej hört ngt förresten.

    SvaraRadera