lördag 17 oktober 2009

Go kväll go kväll......

Som vanligt en underbar och välbehövlig sovmorgon. Sen mys över en god frukost.

Sedan höjdes tempot rejält då började kompisarna ramla in en efter en.
Men jag tycker det är mysigt när de har sina kompisar här. Trots många viljor så klagar jag inte.

Till Fanny kom Wilma och Alice och till Meja kom Annie. Annie var här för 1:a gången men de leker i skolan och har jätte kul ihop.

Idag har jag fixat inomhus och Thomas har varit och kastat massor av skräp på tippen. Var en nödvändighet om vi skulle få in våra cyklar i förrådet.

Sedan har jag fixade tjejerna för de skulle på kalas till en klasskompis Amanda.
Satte upp lite hår och i med lite glitter spray så var de nöjda.

Ikväll ska kocken Thomas bjuda på Potatisgratäng,oxfilé och kyckling.
Jag ska fixa en god sallad till detta.
Thomas dricker rödvin och hälsosamma jag dricker vatten som vanligt(jag får migrän av rödvin som synd är)

Ikväll ska vi se på körslaget som vi brukar göra och tända massor av ljus och bara mysa.

Imorgon ska jag och en kompis Gisela åka till Ullared och slåss mot tanter de ni.
Jag kommer med en rapport om jag överlevt besöket.

Ha nu en go kväll KRAM "Nettan"

Wilma,Annie och Meja käkar en lätt lunch:













Fanny och Alice:


















Fanny och Alice i rejält motljus men fina ändå:

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar