måndag 19 oktober 2009

Svejs allihopa.

Jodå jag och Gisela överlevde Ullared.

Jag hoppade upp 5:30 en ledig söndag inte klokt men Thomas brukar säga att det enda som får upp mig så tidigt en helg är Ullared och golf. Han har helt rätt.

Vi åkte hemifrån 6:30 var där precis när de öppnade. Fick parkering nära ingången och en kö på ca 2 min helt ok. Visst var det mkt folk men det var inte hysteriskt.

Fanns mkt roliga saker att köpa. Fanny och Meja fyller år nu så jag handlade både presenter och Julklappar till dem. Köpte en del till mig och jag fyllde även på mitt ljus förråd.

Vi avslutade dagen med en lunch och mera tjej snack. Vi hade en mysig dag.

Idag har det varit fullt upp på jobbet. Min kollega var sjuk och då blev det mera att göra men fick hjälp som tur var.

Thomas kom och hämtade mig idag och det var guld värt.
Vi kom hem vid 18.00 då är det inte mkt tid kvar på kvällen precis.
Lite käk och försöka varva ned.

Må gott kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar