tisdag 13 oktober 2009

Go kväll go kväll......

Jag är ingen frusen själ men i morse när jag skulle gå till jobbet var jag helt ute och cyklade helt klar.
Jag trodde jag skulle frysa ihjäl så imorgon åker min nya fina vinter jacka på och en huvudbonad,det blir nog en basker med paljetter de ni.

Haft en bra jobbar dag känns att jag hunnit med. Träffat många trevliga patienter.
Men sen har jag så himla goa jobbar kompisar som förgyller min arbets dag.
Vi skojar och skrattar mkt ihop.

Idag kom taxin Thomas och hämtade mig efter jobbet det är lyx för mig.
Det var ju himla tur så slapp jag frysa på vägen hem.
Vi hämtade Meja från skolan. Fanny följde med sin kompis Wilma hem efter skolan det har hon gjort i flera dagar det tycker hon är jätte kul.

Nu har vi käkat lite lätt kvällsmat.
Nu närmar sig kl 19:30 och då ska jag och Fanny titta på halv åtta hos mig det gillar vi.

Ha en go kväll KRAM "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar