onsdag 26 augusti 2009

Vilken bloggtorka..

Hallå vänner!

Ja vad har hänt de sista dagarna. Jobbat å jobbat.
Men jag har ett jätte kul och inspirerande jobb som tur är.
Sedan har jag toppen kollegor och det är viktigt.
Skrattar och skojar mkt på jobbet.

Jag har även varit en en riktigt jobbig kund för SIBA ringt och tjatat å tjatat.
Min kollega och bloggkompis Åsa har köp en så himla fin espressomaskin där.
Jag ringde SIBA de hade några kvar de skulle lägga undan.
Thomas åkte dit men sista var såld dagen innan hm.

Det har varit massor av samtal men nu har de lagt undan en till lördag på ett annat ställe 4 mil bort. Halva inne, vågar ej ta ut segern i förskott innan jag har köpt den.

Hoppas att jag kan dricka min egen gjorda caffe lattè lördag kväll.
Vi får se.

MÅ GOTT KRAM från MIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar