söndag 23 augusti 2009

Va tiden går fort....

Hej i stugorna.

Så börjar denna helg också gå mot sitt slut.
Igår var Fanny på pool party och Meja hos en kompis.

När jag hämtade Fanny åkte vi och handlade höst kläder till henne. Hon har dåligt med kläder. Hittade jätte fina kläder. Bla 2 långärmade tröjor,svart jacka,2 par byxor och en härlig svart kofta se nedan. Koftan skulle jag själv kunna tänka mig.

Jag har tittat på bokstäver i trä väldigt länge. Ej hittat några fina till skapligt pris. Var i vår underbara butik Ljuva hem och hittade Carpe Diem bokstäver se nedan.
De ska stå på våran silver spegel i hallen.

Igår kväll var det fint väder så vi passade på att grilla grillspett det var hur gott som helst.

Kollade sedan på senaste Wallander Tjuven. De håller en väldigt hög standard som vanligt.

Idag har tjejerna lekt med kompisar hela dagen.
Vi har grejat hela dagen med olika projekt bla tömma en garderob.

Nu har jag även följt friidrotten sista dagen.
Thomas ska fixa lasagne och jag ska bada barnen.

MÅ GOTT KRAM "Nettan"































Fanny ville fota sin syster som varit POLIS i 2 dagar:













4 kommentarer:

  1. Hej Nettan

    Härliga bilder på familjen. Rolig läsning.

    / Åsa

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Igår var det härlig sensommardag och idag en uschligt regnig höstdag. Men det är väl bara att vänja sig, för nu är väl hösten tyvärr här.
    Hoppas att vi hinner ses nåt nästa helg, ialla fall barnen och Robban och ni!
    Hälsa alla!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa roligt att höra. Kan behöva lite insperation. Ej skrivit på några dagar.
    ses imorgon.

    SvaraRadera
  4. Hej svejs Tina.
    Svårt att klä sig stor variation på vädret men men.
    Det blir kräftfest 5/8 men Thomas ringer er imorgon se om vi kan få till det ändå.
    Hälsa familjen kram "nettan"

    SvaraRadera