fredag 21 augusti 2009

Underbara lediga fredag.

Jag och Meja fick sovmorgon Thomas lämnade Fanny på skolan.
Åt en lååång och god frukost.

Sedan var det full rulle.
Då kom Markus Mejas kille som är 5:år och de skulle leka. De har ej träffats på hela sommaren. De har haft jätte kul. Men de hann ej leka klart lekte i 6 timmar.... så de ska fortsätta imorgon. De lekte Star Wars hm.

Fanny kom från skolan och hon tog med Alice.

De sköter sig själva så jag har små plocka och greja lite.
Sedan har jag varit lite restaurang fixat käk och lite fika på eftermiddagen.

Inga problem jag tycker det är himla kul när de har kompisar här.

Thomas kom och levererade McDonalds jag är inte så förtjust i detta egentligen men nu har de en Italiensk variant och den är faktisk jätte god.

Nu börjar det bli dags för höjdhopps final med Törnblad det ska bli kul att se.


Markus och Fanny käkar lunch:













Meja och Alice:













Fanny banny:













Ett helt underbart kort jag sa: var bara som vanligt......













Här slappnar de av rejält:














Ha en go helg KRAM "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar