fredag 28 augusti 2009

Det är fredag........................

Hej hej!

Jag och Meja hade som vanligt en härlig sovmorgon.
En lååång och god frukost.
Jag skriver ofta om vädret har jag kommit på, så även idag.
Herre gud vilket regn, nästan hela dagen och fortfarande.

Fanny kom hem efter skolan med hennes kompisar Wilma och Alice, genast blev det fullt hus. Va kul.

Givetvis ska det firas att det är helg. Fixade en liten fika de blev nöjda med detta.

Det är gött att ha denna dag till att kunna städa och greja så man ej behöver göra allt detta på lördag och söndag.

Kocken Thomas kom hem och fixade en ur god middag till oss.
Han bjöd på Pasta och köttfärs med curry och grönsaker mums.

Idag har vi två nattgäster Wilma och Alice ska sova över.
Det hörs att det är några flera på övervåningen jag hör nämligen inte TV:n här nere men men.

Jag å Thomas ska avsluta kvällen med en dvd ja va trodde ni.
Detta är typiskt Thomas, han skulle hyra Män som hatar kvinnor givetvis så fanns den inte så vad gör han jo han köper den......

Här kommer en bild kavalkad från dagen/kvällen som varit.

Dagens fika.













Meja glupskar i sig som vanligt:













Alice:













Wilma och Fanny:













Inte lätt att ta kort på regn men blev härliga bilder ändå. Från våran entrè:














Godare att äta med fin dukning tycker jag:














Fanny poserar kommer den med i bloggen undrar hon:













Fanny och Alice:













Thomas och Meja. Thomas kommentar ta kortet fort så jag får äta:













Ha en bra helg allihopa. Vi hörs KRAN från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar