söndag 30 augusti 2009

Tryck på knapp hupp så blev det kaffe.............

Ibland lönar det säg att inte ge sig och vara en bitch...
Jag när jag var detta så resulterade det att jag kunde köpa denna espressomaskin till kanon pris.

Igår åkte vi till Överby köpcentra och köpte denna apparat se nedan.
Handlade även kläder till barnen mest till Fanny som är i stort behov av detta.
Köpte även espresso koppar 4 st tyckte att vi behövde detta. Eller hur Thomas?

kaffet smakar hur gott som helst. Känns väldigt lyxigt att bara trycka på en knapp.
Jag är så himla nöjd.

Idag har vi grejat och tagit det relativt lugnt. Barnen har lekt med kompisar men även de har tagit det lite lugnare.

Grannen visste att jag skulle köpa en espressomaskin hon kom in och tittade på den och så hade hon med sig nybakta bullar. Hon är så himla gullig.

Jag har precis badat barnen när vi kom ned så stod maten på bordet. Thomas hade fixat fajitas. Det smakade hur bra som helst.

Nu ska jag fixa för tjejerna till morgondagen. Fanny ska åka och friidrotta och Meja ska ha gympa.

Vi såg Män som hatar kvinnor den måste ni bara se. Den var hur bra som helst.

Ha det gött allihopa KRAM "nettan"

2 nöjda brudar:













Är de inte snygga? Jag tröttnar aldrig på turkost.













Bilden från internet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar