lördag 15 augusti 2009

Perfekt shopping väder dvs hällregn......

Hej hej!

Igår var det min underbara lediga fredag.
Tjejerna har ej börjat skolan än så båda kan vara hemma.
Vi tog en härlig sovmorgon åt en god frukost i lugn och ro.

Tjejerna lekte sedan med sina kompisar.
Jag lade in en växel och städade nedervåningen och det blev mkt snyggt.
Man är riktigt nöjd efteråt och Thomas ännu mer när han kom hem.
Han är nämligen mkt mer pedant än mig.

Idag har det regnat hur mkt som helst.
Passade rätt bra för vi var tvungna att handla stövlar och gympadojor till brudarna.

Vi åker till ett ur bra köpcentra som heter Överby har massor med butiker.

Vi köpte gummistövlar till dem. Fanny fick även gympadojor.
Jag hittade 2 läckra armband ett svart och ett turkost(ej visat dem för Thomas än)
Snygga silverringar till öronen.

Men det Thomas köpte var helt klar dyrast en hammabio våran började bli kass.

Vi avslutade med att gå och käka en pasta/pizza och tacos buffé detta är Fannys favorit men vi andra gillar detta ställe också.

Sedan stötte vi på Nicke nyficken som en stor maskot. Meja älskar detta hon gick fram direkt och kramade den. Men problemet att hon ej vill släppa taget sedan. Vi har tagit kort med telefonen men vi har ingen kabel hemma men jag sätter in kortet nästa vecka.

Vi har börjat och titta på en film Milk med Jean Penn och den är klart bra.
Han fick en Oscar för sin roll.
Oj OJ vilket "rackarns" bra ljud vi har nu.
Ska nu fortsätta med detta.

KRAM KRAM "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar