onsdag 12 augusti 2009

Meja är ok igen....

Idag har vi haft en Meja recovering dag. Som tur är den höga febern borta.
Men det märks att Meja är trött efter febern.

Vädret var ok så tjejerna har varit ute på altanen och lekt. Haft det gott trots allt.

Givetvis har de tagit ut bratzen och hästarna de är favis sakerna nu.
Meja ville ej ställa upp på blogg bilder men jag tog några bilder snabbt ändå.
Vilken hemsk mamma va?

Men sedan kom jag ut med fika och då kom det faktiskt fram ett leende.
Kolla bilderna.

När Thomas kom hem fixade jag en go pasta sallad åt oss.
Tjejerna var trötta och de ska till skolan så vi lade dem i skaplig tid.

Vi avslutar alltid kvällarna med en god caffe lattè till mig och svart kaffe till Thomas så även ikväll.

Nu är klockan 23:30 dax att hoppa i bingen.
Natti natti
"Nettan"



2 kommentarer:

  1. Usch va trist..ska sjukdomarna komma redan nu?!? Hoppas att ni alla mår bra nu och att du får en skön ledig dag imorgon! Ses på onsdag! Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Ja tjejerna han knappt till skolan innan febern kom men men är det inte värre är det helt ok.
    Vi ses ej på ons för då är det upprop för Meja men tors hoppas jag.
    Må gott kram "Nettan"

    SvaraRadera