tisdag 18 augusti 2009

Kul med friidrott...

Sitter och kollar på VM i friidrott. "Musse" kom sist i finalen men men.

Haft en bra dag på jobbet. Tog ett tåg tidigare hem gött å vara hemma lite tidigare.

Sitter och njuter av att veta att jag är ledig imorgon.
Det är upprop för Meja i 6-års imorgon.
Sedan bjuds det på fika på skolgården. Ska bli mysigt.

Ska snart gå upp å lägga tjejerna.

Kommer lite bilder från helgen.

Mina läckra smycken eller vad tycks?













Tjejerna poserade snällt så att jag kunde skicka lite sms i fredags och det blev väldigt uppskattat. Fick massor av svar tillbaka kul kul.

















Här håller Meja hårt i Nickenyfiken och vill inte släppa taget.













Jag har lagt in nytt videoklipp med mina absoluta favoriter på 80-talet.
Såg dem uppträda rätt många gånger.
Vilken härlig nostalgi för mig.
Lyssna gärna.

Hej då kram från mig. Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar