fredag 26 juni 2009

Underbart med goda vänner

Hann ej skriva igår det var full fart.

Sista arbetsdagen igår den förflöt bara bra. Vilka mysiga arbets kompisar jag har. Då går det lättare att jobba. Sista timmen hade vi möte och det serverades glass och jordgubbar i stora lass.

Därefter träffade jag Caroline min bästa kompis sedan Mariestad tiden.
Vi gjorde en snabb shopping först givetvis. Jag hittade en snygg turkos topp som jag givetvis behövde.

Sedan gick vi och käkade på Café Vallgatan. Jag käkade pasta med kyckling,curry och jordnötter dettta var fantastiskt gott.
Vi satt och pratade och garvade i över 4 timmar. Tiden bara flög iväg precis som det brukar göra när vi träffas.
Kommer några snygga foton av oss senare.

Vi har hittat på mkt roliga saker men höjd punkten var nog vår jorden runt resa i 6 mån. Detta var bara några år sedan..... okt -88 till feb -89.

Fick rusa till bussen missade den nästan. Jag fick ta en buss där slutstationen heter GETÅS(låter väl underbart) jag hade ingen aning om var detta låg. Men buss chauffören lovade att den skulle stannar dör jag bor. Sedan var air konditionen i bussen ur funktion det var säkert 35 grader nästan outhärdligt. Men hem kom jag ialla fall.

Sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar