onsdag 24 juni 2009

Thomas kom och lämnade bilen på mitt jobb, han ska ut och käka med sina jobbar kompisar ikväll.

För tillfälligt har vi en pickup som inte är så lättkörd precis. Vi väntar på vår nya bil. Jag sa till Thomas parkera ej i uppförsbacke och snävt mellan två bilar.

Självklart inte..... Vad ser jag när jag kommer ut och ska ta bilen. Givetvis uppförsbacke och mkt tajt mellan två bilar.
Jag var hur varm som helst innan jag satte mig i bilen och det blev inte bättre kan jag tala om.

Ut kom jag till slut och jag åkte och hämtade tjejerna.
Vädret helt underbart idag så det passade bra med poolen idag. Men det var ingen värme direkt men de hoppade i iallafall. Jag avstår till en annan dag.
De var jättenöjda och bara lite blåa om läpparna.

Sedan bjöds det på pannkakor,grädde och sylt.

Imorgon ska jag ut med min bästa kompis Caroline hon är nästan som min syster.
Vi får väl se var vi hamnar. Det får ni veta imorgon.
Jag ska fira att jag går på semester.

SKÖT OM ER.

4 kommentarer:

  1. Hallå där!!! Hoppas att ni haft en trevlig kväll!!! Var hamnade ni???

    Se nu till att ha en underbar semester så ses vi i mitten av augusti....och i bloggens värld förstås! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hejsan Nettan! Följer Åsas blogg och fick veta att du har en ny blogg... Ojjoj, pickup i uppförsbacke, inte skojigt, men du klarade bra.
    Jag har oxå spelat fotboll och volleyboll men nu när vi har barn är det inte så lätt att spela nåt. Kanske senare.
    Vilka vackra prinsessor ni har:) Vi har en åttaårig pojke och sexårig flicka.
    Hoppas ni har jätteskön semester.
    :)Mira från Finland

    SvaraRadera
  3. Hej svejs!!
    Hamnade på Cafe Vallgatan mkt god mat och mkt fnitter. Du får en utförligare rapport ikväll. Kram semester firaren.

    SvaraRadera
  4. Hej Mira!
    Va kul ända från Suomi. När jag spelade innebandy så spelade jag i ett mestadels finskt lag. När de drog taktiken på finska,då var det svårt att hänga med. Jag fick många goa vänner där. Idag ska jag och tjejerna ta det lugn bla bada i poolen. Ha det bra.

    SvaraRadera