tisdag 23 juni 2009

Hej Hej!

Dagen har inte bjudit på några direkta överraskningar men det behöver det inte alltid göra. Jag är nöjd ändå.

Thomas håller på att sätta upp våran relativt stora pool, som vi badar mkt i på sommaren.
Han grillar även kyckling som vi ska ha färsk pasta till.

Jag har ju inte tid att hjälpa till för jag har börjat blogga.

Vi laddar lite extra för det är U-21 match i fotboll ikväll Sverige-Serbien HEJA HEJA.

Tjejerna har varit på många kalas i vår här kommer några fina bilder.







































































2 kommentarer:

  1. Vilka söta små godingar!!! Ser fint ut hemma hos dig oxå! :) Sii jå tomårrow

    SvaraRadera
  2. Hej systeryster!
    Jag det är mina godingar jag är mkt stolt överdem. Ses imorgon.

    SvaraRadera